RSS

Blog posts of '2019' 'Αύγουστος'

Υπάρχει υγιής παχυσαρκία;
Οι ερευνητές αρχίζουν να μελετούν πώς τα γονίδια θα μπορούσαν να παίξουν κάποιο βοηθητικό-προστατευτικό ρόλο στα παχύσαρκα άτομα. Σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο College of Agriculture and Life Sciences-Texas A&M University, μελέτησαν το ερώτημα γιατί κάποια παχύσαρκα άτομα είναι υγιέστερα από κάποια άλλα. Στην συγκεκριμένη έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε ποντίκια, προσπάθησαν να δώσουν απαντήσεις στο ερώτημα γιατί κάποια παχύσαρκα άτομα δεν αναπτύσσουν προβλήματα υγείας, που σχετίζονται με την παχυσαρκία, όπως διαβήτη τύπου 2 ή καρδιαγγειακά νοσήματα.
Έμφραγμα Μυοκαρδίου
Τί είδους πάθηση είναι το έμφραγμα του μυοκαρδίου; Η καρδιά μας είναι ένας πολύ ισχυρός εξειδικευμένος μυς(μυοκάρδιο). Έμφραγμα λέγεται το φράξιμο μιας αρτηρίας που αιματώνει το μυοκάρδιο(στεφανιαία αρτηρία), με αποτέλεσμα το σταμάτημα της κυκλοφορίας του αίματος απ’το σημείο της απόφραξης και μετά.
Αφυδατωμένος στη θάλασσα; Βρες λύσεις!
Το καλοκαίρι είναι εδώ! Πολλοί από εμάς έχουμε ήδη επισκεφθεί κάποια παραλία για να απολαύσουμε την θάλασσα και τον ήλιο καθώς τα επίπεδα της θερμοκρασίας βρίσκονται σε υψηλούς βαθμούς στις περιοχές της πόλης. Η προετοιμασία για την παραλία περιλαμβάνει την επιλογή του κατάλληλου μαγιό, καπέλο, πετσέτα αλλά και μια σειρά από αντηλιακά που θα μας προστατεύσουν από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Συχνά στην τσάντα της παραλίας θα προσθέσουμε και κάποιο σνακ μήπως τύχει και πεινάσουμε.
Διακοπές χωρίς να πάρουμε βάρος!
Κατά την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών, συνηθώς αλλάζει και η ένδειξη στη ζυγαριά μας, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αλλαγή τρόπου ζωής, μιας και στις διακοπές επιλέγουμε να διαφοροποιηθούμε σε σχέση με την καθημερινότητα, τροποποιώντας εκ νέου, τη σχέση των προσλαμβανόμενων / καταναλισκόμενων θέρμιδων, δηλαδή το ενεργειακό ισοζύγιο.
Ανακάλυψε τρόπους ενυδάτωσης για τους καλοκαιρινούς μήνες
Άλλη μία καλοκαιρινή μέρα ξεκίνησε για εσάς και η ζέστη ήδη έχει πιάσει από νωρίς. Λίγο πριν κλείσετε την πόρτα του σπιτιού σας για τις υποχρεώσεις σας, θυμηθείτε ότι πέρα από τον προγραμματισμό που είναι καλό να έχετε στα γεύματά σας, η ενυδάτωσή σας είναι εξίσου σημαντική! Λίγο η ζέστη, λίγο ο ήλιος και ακόμα περισσότερο οι υποχρεώσεις που «τρέχουν», συχνά ξεχνάμε την ενυδάτωση του οργανισμού μας.
Νιώθεις διαρκώς εξαντλημένος το καλοκαίρι;
Βρισκόμαστε ήδη στην καρδιά του καλοκαιριού και ακούμε πολύ συχνά συστάσεις των ειδικών για μέτρα πρόληψης εναντίον του καύσωνα. Είναι πράγματι πολύ πιθανό να νιώθει κανείς δυσφορία όταν η ζέστη φτάνει στο ζενίθ. Από μια μικρή συνεχή εξάντληση έως και καταστάσεις που απειλούν σοβαρά την υγεία και χρειάζονται νοσηλεία όπως η θερμοπληξία. Σε τι οφείλονται τα παραπάνω και τι μπορούμε να κάνουμε για να προστατευθούμε;
Τα συστατικά που αγαπούν την καρδιά σου
Συνηθίζουμε να λέμε πως «αγαπάμε με την καρδιά μας» ας μην ξεχνάμε όμως πως και η καρδιά μας χρειάζεται την αγάπη μας! Δουλεύει όλη μέρα για εμάς, ρυθμίζει την κυκλοφορία του αίματος σε όλο μας το σώμα και απαιτεί και αυτή την προσοχή μας. Και τι πιο σημαντικό από το να φροντίζουμε για την υγεία της καρδιάς μας καθημερινά και όχι όταν κάποιο καμπανάκι θα χτυπήσει και θα μας φοβίσει. Με άλλα λόγια προτείνω να «προσέχουμε για να έχουμε»! Ένα από τα ισχυρότερα όπλα μας στην υγεία της καρδιάς μας αποτελεί η ίδια μας η διατροφή και τα αμέτρητα θρεπτικά συστατικά που παίζουν ενεργό ρόλο στην καλή της λειτουργίας.
Τα διατροφικά όπλα του καλοκαιριού
Το καλοκαίρι έφτασε, ο ήλιος καίει, οι θερμοκρασίες αυξάνονται και όλοι ονειρεύονται διακοπές και ξεκούραση. Μέσα όμως στην ανεμελιά του ωραίου καιρού ένα κρυμμένο άγχος βγαίνει στην επιφάνεια καθώς τα χειμωνιάτικα ρούχα κλείνονται σε βαλίτσες και τη θέση τους παίρνουν τα καλοκαιριά και τα μαγιό. Το καλοκαίρι μας θυμίζει έντονα πως πρέπει να χάσουμε μερικά περιττά κιλά.
Καλοκαίρι. Έχετε όρεξη για παραπάνω φρούτα;
Το ανθρώπινο σώμα καθημερινά δέχεται «επίθεση» από εξωγενείς, αλλά και από ενδογενείς παράγοντες, όπως οι ελεύθερες ρίζες, τα μικρόβια, η ρύπανση κ.ά. Η «ασπίδα» προστασίας του οργανισμού σε αυτή την περίπτωση βρίσκεται στη λέξη «αντιοξειδωτικά». Η καθημερινή λήψη αντιοξειδωτικών μέσω της διατροφής καθίσταται αναγκαία. Τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες είναι τα φρούτα και τα λαχανικά. Τους καλοκαιρινούς μήνες μάλιστα, η περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικά αυξάνεται, λόγω της υψηλής έκθεσης στην ηλιακή ακτινοβολία.