RSS

Blog posts of '2018' 'Σεπτέμβριος'

Τι λέει η καρδιά μου για τις βραδινές λιγούρες;
Μήπως είστε κι εσείς από αυτούς που πιστεύουν ότι το φως στο ψυγείο υπάρχει για μπορούμε να τρώμε το βράδυ; Αν είναι έτσι, μάλλον σας έχω άσχημα νέα! Η American Heart Association (AHA) δήλωσε ότι η κατανάλωση φαγητού αργά το βράδυ μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για καρδιακή νόσο. Ας εξετάσουμε όμως πόσο ισχυρή είναι η απόδειξη.
Διατροφή για μνήμη στους ηλικιωμένους
Οι ηλικιωμένοι, είναι μια πληθυσμιακή ομάδα ιδιαίτερα ευαίσθητη, λόγω των πολλαπλών δυσκολιών που αντιμετωπίζει καθημερινά. Μια από αυτές τις δυσκολίες είναι οι αλλαγές που παρατηρούν μέρα με τη μέρα οι ηλικιωμένοι στην μνήμη τους. Η μνήμη και η καλή λειτουργία του μυαλού δυσκολεύει άμεσα την καθημερινότητα τους σε πολλά επίπεδα και για το λόγο αυτό θα προσπαθήσουμε να τονίσουμε τη χρησιμότητα κάποιων διατροφικών αλλαγών οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν σε ένα βαθμό στην καλύτερη λειτουργία του μυαλού και της μνήμης.
Θεραπεία με κορτιζόνη: Τι πρέπει να τρώω;
Η χορήγηση οποιασδήποτε φαρμακευτικής αγωγής, εκτός από τα οφέλη που αναμφισβήτητα προσφέρει, είναι πιθανό να δημιουργεί και ποικίλες ανεπιθύμητες ενέργειες. Ένα από τα πιο διφορούμενα φάρμακα της θεραπευτικής είναι η κορτιζόνη.
Διατροφή κατά της ακμής
Η ακμή είναι ένα δερματολογικό νόσημα, το οποίο μέχρι πριν από λίγα χρόνια ταλαιπωρούσε κυρίως τους εφήβους, αλλά τελευταία έχει φτάσει να απασχολεί μέχρι και το 85% των ενηλίκων, κυρίως των γυναικών και ιδιαίτερα στον δυτικό κόσμο. Που οφείλεται η ακμή;...
Άσκηση και δίαιτα για τριγλυκερίδια
Ας δούμε καταρχάς τι είναι τα τριγλυκερίδια ή τριακυλογλυκερόλες, όπως ορθότερα ονομάζονται. Τα τριγλυκερίδια είναι η κυριότερη μορφή λίπους που αποθηκεύεται στο σώμα μας. Με απλά λόγια δηλαδή, τα τριγλυκερίδια είναι λίπος. Πιο συγκεκριμένα, είναι εστέρες της γλυκερόλης με 3 λιπαρά οξέα και είναι υδρόφοβα μόρια που μεταφέρονται στην κυκλοφορία του αίματος με τις λιποπρωτεΐνες. Οι πολύ χαμηλής πυκνότητας λιποπρωτεΐνες (very low density lipoproteins-VLDL) είναι οι βασικοί μεταφορείς των τριγλυκεριδίων στο αίμα στο στάδιο νηστείας. Στο μεταγευματικό στάδιο, τα τριγλυκερίδια μεταφέρονται είτε μέσω των χυλομικρών που μεταφέρουν τα λιπίδια της τροφής είτε μέσω των πολύ χαμηλής πυκνότητας λιποπρωτεινών (very low density lipoproteins-VLDL), που μεταφέρουν τα λιπίδια που συνθέτει ο οργανισμός στο ήπαρ.
Η σχέση μεταξύ σχολικής απόδοσης και παχυσαρκίας
Η σχολική επίδοση μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς παράγοντες. Η διατροφή και το σωματικό βάρος μπορεί να παίξουν σημαντικό ρόλο στου βαθμούς που φέρνει το «αγγελούδι» σας στο σπίτι. Ήδη, η αξία του πρωινού όσον αφορά την εγρήγορση και την πνευματική ικανότητα, είναι καλά αναγνωρισμένη. Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι τα παιδιά που καταναλώνουν πρωινό πριν φύγουν από το σπίτι, έχουν καλύτερες δεξιότητες και ικανότητες στο σχολείο.
Θέλω να μειώσω τη ζάχαρη από το πρωινό μου, πώς να το πετύχω;
Έχοντας γυρίσει από τις διακοπές, μπαίνετε σιγά-σιγά στους ρυθμούς της καθημερινότητάς σας. Τι καλύτερο, λοιπόν, από το να βρείτε ένα πρωινό που θα σας γεμίσει ενέργεια και ευεξία, για να ξεκινήσετε την ημέρα σας, αλλά θα είναι παράλληλα και θρεπτικό;
Tρόφιμα και συμπληρώματα για γερή καρδιά
Η μείωση των υψηλών επιπέδων χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων στο αίμα και η διατήρησή τους σε φυσιολογικά επίπεδα αποτελεί ένα σημαντικό τρόπο μείωσης του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου.
Διατροφή και οφθαλομολογικές παθήσεις
Η μη ισορροπημένη διατροφή σχετίζεται με την εμφάνιση πολλών παθολογικών καταστάσεων, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και οι ανωμαλίες της αίσθησης της όρασης. Η μη ισορροπημένη διατροφή σχετίζεται με την εμφάνιση πολλών παθολογικών καταστάσεων, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και οι ανωμαλίες της αίσθησης της όρασης. Έχει αποδειχτεί ότι η έλλειψη διαφόρων θρεπτικών συστατικών από το καθημερινό διαιτολόγιο μπορεί να επηρεάσει δυσμενώς τη λειτουργία της ανθρώπινης όρασης.
Eτοιμάσου ψυχολογικά για τη νέα σεζόν
Η επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές πολλές φορές δεν είναι κάτι ευχάριστο. Από τη μια χαλαρώνατε στο γαλάζιο της θάλασσας χωρίς καμία έγνοια και την επομένη ηλιοκαμένοι βρίσκεστε στο γκρίζο της πόλης. Ωστόσο, η μετάβαση στην εργασία και στη ρουτίνα δε χρειάζεται να γίνει εφιάλτης. Υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για μια επιτυχή προσαρμογή.