RSS

Blog

Η χρυσή 11άδα της διατροφικής συμπεριφοράς για…το καλοκαίρι!
Αχ, καλοκαίρι… καιρός διακοπών, καιρός για ξεκούραση…Εποχή για χαλάρωση και απόλαυση των χαρών της ζωής. Μια περίοδος εκ φύσεως ασύμβατη με άγχος, τρεχάματα και πάσα πίεση. Έτσι, οι περισσότεροι μας ξεδίνουμε στη θάλασσα, στην ηλιοθεραπεία, στις βόλτες και…αναπόφευκτα στο φαγητό και στο ποτό. Δεν είναι λίγοι αυτοί που προκειμένου να ευχαριστηθούν πλήρως την ελευθερία τους, το παρακάνουν με τη διατροφή τους και ακυρώνουν πιθανότατα όλη τη σκληρή δουλειά των τελευταίων μηνών.
Συμβουλές Ψυχοσωματικής Υγείας & Ευεξίας για το Καλοκαίρι
Το καλοκαίρι είναι παρόν και όλοι καλούμαστε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας να επανακτήσει την χαμένη ψυχική ενέργεια & δύναμη που δαπανήσαμε όλο το χρόνο. Είτε φύγετε για διακοπές, είτε όχι, μπορείτε δώσετε στον εαυτό σας ευκαιρίες για ανανέωση και ουσιαστική ξεκούραση. Βοηθείστε λοιπόν την ψυχή & το σώμα σας να επιστρέψουν από τον Σεπτέμβρη στις καθημερινές τους συναλλαγές με την καθημερινότητα, με περισσότερη αισιοδοξία, διάθεση, και ενέργεια!
Κίνδυνοι της υγείας το καλοκαίρι και τρόποι αντιμετώπισης τους
Το καλοκαίρι είναι ο κατάλληλος καιρός για εκδρομές στο βουνό και στη θάλασσα. Οι εκδρομές αυτές χρειάζονται κάποιο προγραμματισμό και ένα από τα σχέδια μας για την επιτυχία τους είναι το κατάλληλο φαγητό – και η ασφάλεια του.
Εγκυμοσύνη και καλοκαίρι
Είστε έγκυος, η θερμοκρασία «πιάνει κόκκινο» και αυτό σας δυσκολεύει; Είναι αλήθεια, πως η έντονη ζέστη προκαλεί συχνά υπόταση, γεγονός που σε συνδυασμό με τα κιλά της εγκυμοσύνης φέρνει έντονη εφίδρωση, δυσκολία στον ύπνο, πρήξιμο των χεριών και των ποδιών, δυσκολία στην αναπνοή, αλλά και κράμπες.
Διατροφή για ένα καλοκαίρι γεμάτο υγεία!
Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά. Οι παραλίες είναι γεμάτες και όπως είναι φυσικό όλοι προσπαθούν να χάσουν όσο γίνεται πιο γρήγορα το μέγιστο δυνατό βάρος. Πολλές φορές ωστόσο καταλήγουμε στο τέλος του καλοκαιριού με περισσότερο βάρος. Γιατί όμως; Πόσο βάρος μπορώ να χάσω και πόσο σύντομα;
Αιμοχρωμάτωση
Αποτελεί μια γενετική νόσο, κατά την οποία γίνεται συσσώρευση του σιδήρου στον οργανισμό και χωρίς θεραπευτική αντιμετώπιση μπορεί να οδηγήσει στην εμφάνιση επικίνδυνων επιπλοκών, όπως κίρρωση του ήπατος, ηπατοκυτταρικό καρκίνωμα, τα οποία μπορεί να οδηγήσουν δυνητικά και σε θάνατο.
Διατροφή της εγκύου τους καλοκαιρινούς μήνες
Το καλοκαίρι έφτασε και μαζί του και έφτασαν και οι υψηλές θερμοκρασίες, που για όλους μας αλλά κυρίως για τις εγκύους είναι «βασανιστικές». Το καλοκαίρι όμως είναι και η πιο απολαυστική εποχή του χρόνου, παρόλο που κρύβει αρκετούς κινδύνους για την υγεία μας και πολύ περισσότερο για τις μέλλουσες μαμάδες.
Χάσιμο Βάρους – Είσαστε έτοιμοι για το καλοκαίρι;
Το καλοκαίρι είναι εδώ – αλλά και η ανησυχία για τα καλοκαιρινά ρούχα εάν εφαρμόζουν καλά! Σκέφτεστε να χάσετε μερικά κιλά; Η στάση σας απέναντι στην απώλεια βάρους θα προκαθορίσει την επιτυχία ή αποτυχία σας έτσι, υποβάλετε στον εαυτό σας τις ακόλουθες ερωτήσεις....
Χρήσιμες οδηγίες σε πάσχοντες από σακχαρώδη διαβήτη για την προστασία των νεφρών τους, τους καλοκαιρινούς μήνες
Η Διαβητική Νεφροπάθεια επισυμβαίνει στον Διαβήτη τύπου Ι (πρώην ονομασία νεανικός διαβήτης ή Ινσουλινοεξαρτώμενος) και στον Διαβήτη τύπου 2 (πρώην ονομασία διαβήτης ενηλίκων ή μη –ινσουλινοεξαρτώμενος), αλλά και σε άλλες μορφές Διαβήτου όπως αυτός μετά από παγκρεατεκτομή ή μετά από χρόνια παγκρεατίτιδα.
Διατροφή και Κολύμβηση: Τι χρειάζεται να γνωρίζεις;
Η διατροφική προσέγγιση όσων ασχολούνται με την κολύμβηση επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά, προϋποθέτει καλό σχεδιασμό γευμάτων με στόχο την ενίσχυση της απόδοσης, την μείωση της κόπωσης και την ικανότητα συγκέντρωσης κατά την διάρκεια της προπόνησης. Όπως συμβαίνει σε όλα τα αθλήματα, οι κατάλληλες διατροφικές επιλογές είναι απαραίτητο συστατικό των αθλούμενων ώστε να διατηρήσουν την μυϊκή τους μάζα, αλλά και τα επίπεδα υδάτωσης. Τα χαμηλά επίπεδα ενέργειας θα οδηγήσουν σε ανεπιθύμητη απώλεια μυϊκής μάζας, δυσλειτουργία έμμηνου ρύσης για τις γυναίκες και ορμονικές διαταραχές, αυξημένη κόπωση και πιθανούς τραυματισμούς.